Izaonmsp

Alla inlägg under november 2013

Av izaonmsp - 15 november 2013 12:52

Hej jag undra om ni ville att jag skulle göra en julkalender här på bloggen. Det kanske är lite väl tidigt att börja tänka på det men det är faktist den 15 idag. Och det är December nästa månad tiden gå väldigt fort. Men ni måste kommentera isåfall vad för julkalender jag ska ha nått om msp såklart. Men anting looks, shopping tips, m.m ni fattar. Men det ju ocksåfredag idag det betyder helg. Och då kommer jag kunna blogga mer men hejdå ha en trevlig helg!! :)

     Det är en ganska gammal bild hehe :D

Av izaonmsp - 12 november 2013 14:21

Yee nu har jag 43 unika besöaker igår hade jag 33 tack så jätte mycket.Fortsätt så :). Snart är vi uppe i 50 ;)

Hoppas ni får en bra dag!!!      

Av izaonmsp - 11 november 2013 16:13

Tack så mycket för sån bra statestik igår när jag kollade hade jag 23 unika besökare och idag 33 tack så mycket. Men den här månaden skulle jag vilja nå 50 så dela min blogg till era vännet hejdå :) ;)

Av izaonmsp - 10 november 2013 17:02

Hej har ni märkt på msp att dom har tagit fram dom gammla kläderna. Men dom försvinner på torsdag. Men jaja vi ses hejdå ;)

Av izaonmsp - 10 november 2013 10:54

Godmorgon eller god förmiddag har varit uppe ganska länge. Men idag är det Söndag. Det är även farsdag. Men ja ska väll försöka blogga lite under dagen! Vi hörs   

Av izaonmsp - 9 november 2013 20:24

Tänkte göra lite this or that på skoj kommentera gärna this or that men här kommer några:

Tacos VS Pizza                 Tacos

Korv VS Hamburgare.      Hamburgare

Looks VS Artbooks          Artbooks

Chattrum VS Shopping    Båda

Bonnie VS Pets               Har en Bonnie så Bonnie 

Tv VS Dator.                   Båda


Det var några this or that kommentera gärna flera #thisorthat





Av izaonmsp - 8 november 2013 13:57

Tänkte ha en frågestund så bara skriv så många frågor ni kan i kommentarerna (helst om msp) Men det går med andra också!

Av izaonmsp - 8 november 2013 13:55

Hej nu är det helg så nu kanske jag kommer blogga lite mer. Men kommentera gärna vad ni vill se för inlägg. Kommer inte på nått   

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar du med msp på julen? ♥
 Bakrunderna ♥
 Animeringarna ♥
 Filmerna ♥
 Shoppingen ♥
 Julkalendern ♥
 Alla vänner som skriver god jul ♥

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Klocka

Cute Polka Dotted Red Bow Tie Ribbon

Prata med Datorn :D


Ovido - Quiz & Flashcards