Izaonmsp

Alla inlägg under februari 2013

Av izaonmsp - 15 februari 2013 13:47

Heej idag fick jag sportlov   

Det ska bli såå skönt jag kommer göra lite aktiviteter men inte så mkt. 

Jag kommer nog mest bara villa och slappa ja ni vet. Jag kommer skriva

lite på bloggen och sånt. Ja och ikväll är det gladiatorerna och imorrn

är det Melodifestivalen. Men vi ses hejdå!   


Av izaonmsp - 14 februari 2013 18:18

Glad alla hjärtansdag allihopa♥

Nu är det så här att idag så är det alla hjärtans dag ♥

Så jag ville bara säga att ni ska ha en fortsatt trevlig kväll så syns vi ♥♥♥♥  


Av izaonmsp - 12 februari 2013 15:47

Heej idag är det fettisdagen!   

Då får man äta semlor.

Muuummmmsss jag har ätit det två gånger idag.   

Men vi syns väll så tjaa!  

Av izaonmsp - 7 februari 2013 17:04

 

Heej och godkväll! 

Förlåt om jag inte har bloggat på länge men har inte haft tid. Men så ni kanske redan vet så är det alla hjärtans dag snart. Det är nästa vecka på Torsdag. Men ni ser ju på bilden att det har kommit alla hjärtans dag vip. Men iallafall!

Hejdå   

Av izaonmsp - 4 februari 2013 14:28

 

Sorry om jag inte har lagt upp veckans tema en men nu har jag gjort det   

Av izaonmsp - 2 februari 2013 14:49

 

Heej förlåt om jag inte bloggade igår hade inte så mkt tis. För jag var på ett kalas. Men nu är jag tillbaka efter mitt "Blogglov" det har varit lite skönt att vila lite från bloggandet. Men det är också kul att vara tillbaka. Men som ni kanske redan har märkt så har endel saker ändrat på msp. Te.x bakrunden, man får olika paket med fame och sc i och så när man snurrar hjulet så kommer det pengar som man kan trycka på elr låta de va   Men idag så är det Melodifestivalen det är jätte kul att se på. Det ska jag iallafall se på ikväll. Men jaja imorgon ska jag dansa så jag får se om hinner blogga.

Så hejdå   

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vad gillar du med msp på julen? ♥
 Bakrunderna ♥
 Animeringarna ♥
 Filmerna ♥
 Shoppingen ♥
 Julkalendern ♥
 Alla vänner som skriver god jul ♥

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Klocka

Cute Polka Dotted Red Bow Tie Ribbon

Prata med Datorn :D


Ovido - Quiz & Flashcards